Napędy JEA-29
Paczka najpopularniejszych polskich napędów. W packu znajduje się pięć dodatków – napęd bez latarni i zwrotnika oraz cztery wersje z latarnią: do rozjazdów lewych i prawych, do ustawienia z lewej i z prawej strony toru (rozjazdu). Napędy posiadają animację latarni i dźwięk przekładania.
Uzupełnieniem zestawu są dwa napędy do rozjazdów łukowych dwustronnych i symetrycznych (łukowe jednostronne sygnalizuje się napędami „zwykłymi”. Do ustawiania po prawej i lewej stronie rozjazdu.
Napędy EEA-4
Napęd do rozjazdów typu EEA-4, w malowaniu ADTranz. Pięć wersji – jedna bez wskaźnika oraz cztery ze wskaźnikami. Wersja ze skryptem pozwalającym wpisać numer na tabliczce przy napędzie – niezależnie od nazwy zwrotnicy w grze.
Napędy posiadają dźwięk przekładania rozjazdu i animację latarni.
Fotki na tekstury dostarczył żółwik.
Napęd do rozjazdów typu EEA-4, w malowaniu szaro-buro-kolejowym. Pięć wersji – jedna bez wskaźnika oraz cztery ze wskaźnikami. Wersja ze skryptem pozwalającym wpisać numer na tabliczce przy napędzie – niezależnie od nazwy zwrotnicy w grze.
Fotki na tekstury dostarczył żółwik.
Napędy JEA-29 LOTOS KOLEJ
Napęd do rozjazdów typu JEA-29, Napędy wyposażone we wskaźniki świetlne, używane w spółce Lotos Kolej (Rafineria Gdańska). Pięć wersji – jedna bez wskaźnika oraz cztery ze wskaźnikami. Wersja ze skryptem pozwalającym wpisać numer na tabliczce przy napędzie lub na latarni wskaźnika – niezależnie od nazwy zwrotnicy w grze.
Ponieważ do wykonania wskaźników użyłem coron, wskazania bardzo ładnie prezentują się także w porze nocnej.
Napędy posiadają dźwięk przekładania rozjazdu.
Wersja w standardzie HDM – czyli absolutnie rozrzutna, jeśli chodzi o poly i tekstury :-).
W paczce znajduje się także świetlny wskaźnik do rozjazdów krzyżowych – latarnia z możliwością konfiguracji, pokazująca położenie zwrotnic anglika.
Przy wykonaniu modeli wsparli mnie pracownicy spółki Lotos Kolej (nie będę wymieniał z nazwiska, nie wiem, czy sobie tego życzą), dostarczając materiały w postaci zdjęć i rysunków konstrukcyjnych wskaźnika świetlnego.
Tą drogą chciałem im podziękować za wsparcie przy pracy.
Oprócz tego wykorzystałem fotki umieszczone w dziale „Foty” na stronie Trainz.pl, niestety autor nie został wymieniony (Mnichu, to Ty?)
Napędy EEA-5
Nowoczesny napęd rozjazdowy typu EEA-5, w malowaniu żółtym ADTRANZ. Jest to najpowszechniejsze malowanie tych napędów, zdarza się jeszcze w wersji koloru naturalnej ocynkowanej blachy, ale to rzadkość. Żółty rządzi.
Dodatek w wersji bez żadnych wskaźników, bo z zestawem EEA-5+wskaźniki się nie spotkałem. Jak ktos udowodni zdjęciem, że takie są, to się zrobi.
Sam napęd jest jeden w dwu osobach: jeden to klasyczny trainzowy „zwrotnik-lever” ze strzałkami, działający jak Auran kazał, czyli ma toto strzałki i umie przestawić zwrotnicę, do której przynależy.
Drugi, wyglądający identycznie, to „ozdobnik”, czyli napęd bez funkcji, „popsuty”. Mówiąc krótko – dodatek scenery-trackside, do stosowania jako drugi (i kolejne) napęd w rozjazdach z kilkoma napędami. Kilku napędów typu „lever” dać nie można, daje się jeden „lever” a resztę trackside.
Napędy Thales
Paczka napędów produkowanych przez firmę Thales, montowanych m.in. na północnym odcinku linii nr 9, np. na odcinku Pruszcz Gdański-Gdańsk Główny.
Dodatek w wersji bez żadnych wskaźników, jak będzie trzeba, to się zrobi.
Sam napęd jest jeden w dwu osobach: jeden to klasyczny trainzowy „zwrotnik-lever” ze strzałkami, działający jak Auran kazał, czyli ma toto strzałki i umie przestawić zwrotnicę, do której przynależy.
Drugi, wyglądający identycznie, to „ozdobnik”, czyli napęd bez funkcji, „popsuty”. Mówiąc krótko – dodatek scenery-trackside, do stosowania jako drugi (i kolejne) napęd w rozjazdach z kilkoma napędami. Kilku napędów typu „lever” dać nie można, daje się jeden „lever” a resztę trackside.
Kuid table:
Zwrotnik JEA-29 sam,<kuid2:263713:2:2>
Zwrotnik niewidzialny,<kuid2:263713:10:1>
Zwrotnik JEA-29 prawy z lewej,<kuid2:263713:100:4>
Zwrotnik JEA-29 lewy z prawej,<kuid2:263713:101:4>
Zwrotnik JEA-29 prawy z prawej,<kuid2:263713:351:4>
Zwrotnik JEA-29 lewy z lewej,<kuid2:263713:352:4>
Zwrotnik Eea-4 v1 sam,<kuid2:263713:430:4>
Zwrotnik Eea-4 v1 lewy z lewej,<kuid2:263713:431:5>
Zwrotnik Eea-4 v1 prawy z lewej,<kuid2:263713:432:5>
Zwrotnik Eea-4 v1 lewy z prawej,<kuid2:263713:433:5>
Zwrotnik Eea-4 v1 prawy z prawej,<kuid2:263713:434:5>
Zwrotnik JEA 29 LOTOS lewy z lewej,<kuid2:263713:435:1>
Zwrotnik JEA 29 LOTOS lewy z prawej,<kuid2:263713:436:1>
Zwrotnik JEA 29 LOTOS prawy z lewej,<kuid2:263713:437:1>
Zwrotnik JEA 29 LOTOS prawy z prawej,<kuid2:263713:438:1>
Zwrotnik JEA-29 LOTOS sam,<kuid2:263713:439:1>
Zwrotnik mech lewy z prawej bez rygla jednostronny w przod,<kuid2:263713:440:3>
Zwrotnik mech prawy z prawej bez rygla jednostronny w przod,<kuid2:263713:441:3>
Zwrotnik mech lewy z lewej bez rygla jednostronny w przod,<kuid2:263713:442:3>
Zwrotnik mech prawy z lewej bez rygla jednostronny w przod,<kuid2:263713:443:3>
Zwrotnik mech z lewej bez wsk bez rygla,<kuid2:263713:444:3>
Zwrotnik mech z prawej bez wsk bez rygla,<kuid2:263713:445:3>
Zwrotnik mech lewy z lewej bez rygla jednostronny w tyl,<kuid2:263713:446:3>
Zwrotnik mech prawy z lewej bez rygla jednostronny w tyl,<kuid2:263713:447:3>
Zwrotnik mech lewy z prawej bez rygla jednostronny w tyl,<kuid2:263713:448:3>
Zwrotnik mech prawy z prawej bez rygla jednostronny w tyl,<kuid2:263713:449:3>
zwrotnik z bomba skrzynka prawy z lewej,<kuid2:263713:450:2>
zwrotnik z bomba skrzynka lewy z lewej,<kuid2:263713:451:2>
zwrotnik z bomba skrzynka lewy z prawej,<kuid2:263713:452:2>
zwrotnik z bomba skrzynka prawy z prawej,<kuid2:263713:453:2>
zwrotnik z bomba blacha lewy z lewej,<kuid2:263713:454:2>
zwrotnik z bomba blacha prawy z lewej,<kuid2:263713:455:2>
zwrotnik z bomba blacha lewy z prawej,<kuid2:263713:456:2>
zwrotnik z bomba blacha prawy z prawej,<kuid2:263713:457:2>
zwrotnik sama bomba z lewej,<kuid2:263713:458:2>
zwrotnik sama bomba z prawej,<kuid2:263713:459:2>
Zwrotnik mech z lewej bez wsk z ryglem,<kuid2:263713:460:3>
Zwrotnik mech z prawej bez wsk z ryglem,<kuid2:263713:461:3>
Zwrotnik mech lewy z lewej z ryglem jednostronny w przod,<kuid2:263713:462:3>
Zwrotnik mech lewy z lewej z ryglem jednostronny w tyl,<kuid2:263713:463:3>
Zwrotnik mech lewy z prawej z ryglem jednostronny w przod,<kuid2:263713:464:3>
Zwrotnik mech lewy z prawej z ryglem jednostronny w tyl,<kuid2:263713:465:3>
Zwrotnik mech prawy z lewej z ryglem jednostronny w przod,<kuid2:263713:466:3>
Zwrotnik mech prawy z lewej z ryglem jednostronny w tyl,<kuid2:263713:467:3>
Zwrotnik mech prawy z prawej z ryglem jednostronny w przod,<kuid2:263713:468:3>
Zwrotnik mech prawy z prawej z ryglem jednostronny w tyl,<kuid2:263713:469:3>
Zwrotnik CAUER Lotos,<kuid2:263713:470:1>
Zwrotnik Eea-4 v2 sam,<kuid2:263713:471:4>
Zwrotnik Eea-4 v2 lewy z lewej,<kuid2:263713:472:5>
Zwrotnik Eea-4 v2 prawy z lewej,<kuid2:263713:473:5>
Zwrotnik Eea-4 v2 lewy z prawej,<kuid2:263713:474:5>
Zwrotnik Eea-4 v2 prawy z prawej,<kuid2:263713:475:5>
Zwrotnik mech z lewej bez wsk bez rygla bez numeru,<kuid2:263713:476:2>
Zwrotnik mech z prawej bez wsk bez rygla bez numeru,<kuid2:263713:477:2>
Zwrotnik mech z lewej bez wsk z ryglem bez numeru,<kuid2:263713:478:2>
Zwrotnik mech z prawej bez wsk z ryglem bez numeru,<kuid2:263713:479:2>
Zwrotnik JEA-29 lukowy z lewej,<kuid2:263713:480:3>
Zwrotnik JEA-29 lukowy z prawej,<kuid2:263713:481:3>
Zwrotnik Thales sam,<kuid2:263713:482:1>
Zwrotnik Thales trackside,<kuid2:263713:483:1>
Zwrotnik mech lewy z lewej bez rygla naprzeciw w przod,<kuid2:263713:531:1>
Zwrotnik mech lewy z lewej bez rygla naprzeciw w tyl,<kuid2:263713:532:1>
Zwrotnik mech prawy z lewej bez rygla naprzeciw w przod,<kuid2:263713:533:1>
Zwrotnik mech prawy z lewej bez rygla naprzeciw w tyl,<kuid2:263713:534:1>
Zwrotnik mech prawy z prawej bez rygla naprzeciw w przod,<kuid2:263713:535:1>
Zwrotnik mech prawy z prawej bez rygla naprzeciw w tyl,<kuid2:263713:536:1>
Zwrotnik mech lewy z prawej bez rygla naprzeciw w przod,<kuid2:263713:537:1>
Zwrotnik mech lewy z prawej bez rygla naprzeciw w tyl,<kuid2:263713:538:1>
Rygiel mech do toru w przod,<kuid2:263713:539:1>
Rygiel mech do toru w tyl,<kuid2:263713:540:1>
Dzwignia katowa w przod,<kuid2:263713:541:1>
Dzwignia katowa w tyl,<kuid2:263713:542:1>
Tabliczka nr rozjazdu,<kuid2:263713:543:1>
Point electric motor type Eea-5 functional,<kuid:263713:1300>
Point electric motor type Eea-5 trackside,<kuid:263713:1301>
Tekstura corony białej lotos,<kuid2:263713:9000:1>
Polish mechanical junctions – mesh library,<kuid2:263713:150009:1>
Zwrotnik mech lewy z lewej bez rygla jednostronny w tyl RYSIO,<kuid2:442357:100074:1>
Zwrotnik mech lewy z prawej z ryglem jednostronny w przod RYSIO,<kuid2:442357:100116:1>
Zwrotnik mech lewy z prawej bez rygla jednostronny w przod RYSIO,<kuid2:442357:100313:1>